»Ni nobenih pogojev, jemljemo vse, kar je zanimivo ... Moji najljubši filmi studia Blumhouse so nastali iz omejitev, na primer Paranormalno. Če prenesemo to na videoigre, pomeni drugačen pristop k strašljivim zgodbam.«
»Ker delamo v omejenih finančnih razmerah, sem moral biti zelo racionalen. Na Malti sem bil od srede do sobote, ko sem se popoldne vrnil v Rim. V teh štirih dneh sem posnel 16 intervjujev in še celo vrsto reportažnih posnetkov.«
»Falconi ustvaril poceni 'različico videoigre' Rafaela.«
»Pri vedenjih, kjer je popolna vzdržnost mogoča, na primer pri igrah na srečo, videoigrah in pornografiji, je to ključnega pomena.«
»Kot mnogi nori geniji tudi Boštjan Čadež živi po svojih kreativnih merilih. Umetnost, glasba, robotika. Njegovi možgani lahko zmagajo nad vsem – razen morda nad nagnjenostjo k samodestrukciji in zakoreninjenostjo njegove svetovno znane videoigre Line Rider, ki jo pomni generacija.«
»Deset odstotkov naših otrok je zasvojenih z videoigrami, osem pa z družbenimi omrežji.«
»Kako je bila struktura vzpostavljena, oblikovana, ne vemo in ne izvemo v filmu. V tem smislu film ne želi biti več, kot je.«
»Interaktivna uprizoritev Zelda raziskuje svet videoiger skozi format igričarstva ter estetskih in narativnih elementov, značilnih za videoigre.«
»Tudi v primeru zasedenosti kapacitet do 50 odstotkov velikost jedilnic po kvadraturi omogoča strežbo hrane le majhnemu številu oseb.«
»Tu se takoj pojavijo neke omejitve, ki jih pogojuje sama dimenzija steklenice, odločitev, ali bo omarica imela hladilnik, kako visoke bodo nogice, kako bodo izvedene določene rešitve.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju